Truk 2 a Castelldefels

Dissabte 12 de març truk 2 ens vam dirigir cap a Castelldefels sense saber que inventariem un nou sistema de mesura basat en patates braves.

Ens va ploure durant tot el matí i un cop arribats al càmping ens vam veure amb l'obligació de muntar la tenda davant dels lavabos (un dels pocs llocs coberts). Després vam fer una processó amb la tenda pel càmping fins arribar al terreny.

Tot seguit, ens vam dirigir a la bugaderia (lloc arrecerat) i amb la pregunta de quantes patates cabrien en una rentadora comença la invenció del nou sistema de mesura, després de molts càlculs vam descobrir que cabrien unes 83,34 racions de patates braves.

De tant parlar de braves ens va entrar la gana i vam anar a dinar. Seguidament, vam començar amb les exposicions orals, presentant les diferents propostes per campaments d'estiu. Tot seguit, vam anar a fer un passeig per la platja, berenar, veure la "Golden Hour". Durant la tornada al càmping va sorgir una conversa intensa que es va allargar fins a l'hora de sopar, després d'omplir la panxa no vam trigar massa en anar a dormir.

El dia següent, va començar amb calma, vam esmorzar, unes partides a "La Motxilla", dinar, desplantar tendes i fer les motxilles. Amb la sortida del sol, després d'uns dies grisos, vam deixar el càmping i vam tornar cap a casa.