Segona excursió Castors i Llúdrigues curs 2022-2023

El dissabte 4 de febrer els més petits de l'Albareda vam agafar un tren fins a Sils per després anar fins a Santa Coloma de Farners! Vam dinar a Sils i vam estar fent jocs com la sardina, el mata conills i l'aranyeta de colors potenciant la cohesió de la unitat i d'allà fins a l'arribada del nostre bus. A la tarda del primer dia vam arribar a on passaríem la nit, també aprofitem per donar gràcies a l'Agrupament escolta Roca Guillera per cedir-nos l'espai on dormir, a l'arribar vam fer una manualitat amb màscares d'animals a on els infants individualment van escollir un esperit animal i van reflexionar sobre l'autoconeixement, la identitat i el progrés personal. Ja cap al vespre vam visitar el Parc del Port més tard al tornar al Cau i vam gaudir unes crispetes mentre fèiem un petit cinefòrum i sopàvem. Finalment, vam fer el joc de nit i vam anar a dormir. Al segon dia, ens vam aixecar molt d'hora per fer una petita excursió per tal de veure el Castell de Santa Coloma de Farners. Finalment, vam tornar al Cau per dinar allà, quan ja va començar a caure la tarda vam fer uns quants jocs pel Cau, una petita revisió de l'excursió i de l'estat de la unitat i vam marxar a l'estació de busos per retornar a Barcelona després d'una excursió curta però intensa molt gaudida per lis infants, caps i quel·les.🧡🧡