Campaments d'hivern Truc 2 curs 2022-2023

El dia 27 de desembre, encara amb el record recent de les nadales i els turrons, la unitat de truk 2 vam agafar un tren ben d'hora ben d'hora per anar cap a Urús. Després d'un viatge ple de rialles, vam començar la ruta de l'estació d'Urtx-Alp fins al refugi on passaríem la nit. Malgrat que el camí es va fer un xic llarg per algunes de nosaltres, les vistes que vam trobar quan vam arribar a la nostra destinació ho van compensar completament. Havent dinat, la tarda va passar molt ràpid amb la introducció de l'eix i unes partides molt intenses a "the game" i, després del joc de nit, tot el cansament acumulat del dia ens va portar directes al sac. El segon dia ens vam llevar tard, però encara vam poder aprofitar el matí fent una mini excursió a una font per omplir cantimplores. A la tarda, vam gaudir moltíssim d'una activitat de debat ja que feia temps que no en fèiem, vam fer també una segona activitat d'eix i vam tancar el dia amb un gran boom ben familiar al voltant de la llar de foc. El dia 29 vam sortir d'hora del refugi per anar amb calma cap a l'estació i, un cop allà, vam tancar l'eix amb la creació d'una festivitat pròpia de la nostra unitat: la retrukairada. Finalment, durant un viatge etern de tren, vam fer la revisió i vam donar així tancament ala campaments.

Tot i que el fred d'Urús va provocar alguns moments crítics, van ser uns campaments molt bonics i especials (i vam veure neu !!!) 💚