Segona excursió Ràngers i Noies guia curs 2022-2023

El passat dissabte 4 d'aquest mes, la unitat de rings ens trobàvem a l'estació de Clot, per agafar un tren cap a Riells i Viabrea. Un cop al poble vam esmorzar i va començar el primer partit de futbol del cap de setmana. Quan ja havíem corregut prou, vam fer la primera activitat que consistia a anar pel poble intercanviant objectes, vam començar amb dues pinces i vam acabar amb tot d'objectes varis.

Tot seguit, vam dinar al pavelló del poble, i vam fer la final de futbol.

A l'acabar, vam començar amb dinàmica de la promesa, una activitat d'introspecció on cada una va representar com era i després ho vam compartir en parelles. Més tard, vam començar amb la realització del nostre projecte i vam plantejar i escriure el guió del primer capítol de la nostra sèrie, anomenat “UN DIA A L’INSTITUT”. A continuació, vam estar fent diferents jocs fins a l'hora de sopar, un cop ja teníem la panxa plena, vam anar cap a la sala on dormiríem i va començar el "desfile" de mitjons guais i vam acabar el dia amb un joc de nit tranquil.

Diumenge vam començar amb un bondia mogut i amb el joc dels paparets, després vam gravar el primer capítol de la sèrie i ja se'ns va fer l'hora dinar, després de dinar i de la revisió de l'excursió, la van valorar molt positiva, agafàvem el tren de tornada a Barcelona.

Ha sigut una excursió on les rings ens ho hem passat molt bé, hem fet molta cohesió, ja que en ser poques ha estat més fàcil i tenim ganes de continuar aprenent i creixent juntes.💙💙