Segona excursió Pioners i Caravel·les curs 2022-2023

El dissabte 4 de febrer, ben d'hora, ens vam reunir "tots" a plaça Espanya. Vam agafar un tren cap a Igualada. L'hora llarga de tren va fer que passéssim una bona estona jugant i parlant. Quan vam arribar al nostre destí, vam esmorzar i vam començar a caminar. Vam gaudir de paisatges molt verds i bonics, mentre jugàvem al "so". Finalment, després d'una bona estona caminant vam arribar al Cau Movi de Tous, que agraïm molt que ens hagi cedit l'espai. Era molt gran i espaiós, però vam passar una mica de fred al matí. Vam dinar, i com feien cau, ens vam anar a un parc on vam passar una tarda molt divertida fent activitats que van preparar els companys de la unitat, tancant l'activitat amb la retrobada de la mascota de la unitat. Ja començava a fer fred, i vam tornar al cau. Vam fer una activitat de reflexió molt interessant relacionada amb el dia de la pau sobre els sentiments que ens impedeixen ser com som. Abans de sopar vam estar jugant a cartes tots junts, amb molta cohesió entre tots. Vam sopar i tot seguit vam muntar una petita 'disco' que no vam poder fer a campas. Vam fer el bona nit i ens vam anar directes a dormir. Al matí no ens vam aixecar amb moltes ganes de caminar pel fred, però vam esmorzar, fer les motxilles i vam començar a caminar el camí de tornada cap a Igualada. Quan per fi vam arribar al parc on havíem estat el primer dia, vam dinar i fer alguna partida al "Bang" i cartes i ho vam rematar amb unes quantes rondes al "Pressing kiss" per marxar ja cap a l'estació per tornar a casa.Va ser una excursió curta però molt gaudida pels Pioners i Caravel·les❤️❤️❤️.

(Crònica feta per un pioner).