Truk 2 a Aiguafreda

Data:12 febrer 2022

Hora de sortida: 8:46 sagrera

Destí: Aiguafreda

Arribem a Sant Martí de Centelles, esmorzem i no tardem massa a fer camí fins el Càmping l’Avençó. Vam decidir plantar tendes ràpidament ja que la previsió del temps era de pluja.

Un cop la tenda plantada, en portem dues però tenim un petit accident (cal dir, que no és culpa nostra), fem una mica de turisme pel càmping i anem a visitar les 3 cabretes que hi havia, el poni i l'ase, també ens vam fer amigues de la Michaella (una gata). Després vam omplir una mica la panxa. A la poca estona d'acabar de dinar comença a ploure així que ens refugiem dins la tenda.

Va parar de ploure, un debat, un berenar i una porra de caps mentre esperavem la nostra salvació per no haver de dormir en una sola tenda. Al capvespre arriba el Baghee amb la tenda tan esperada, es va acabant el dia amb una xerrada intensa.

Ja era fosc, sopem, fem safareig i anem a dormir.

Data: 13 febrer 2022

Hora de llevar-se: millor no la diem

Destí: Barcelona

Només despertar-nos, després de passar una mica de fred durant la nit, anem a esmorzar.

Amb l'arribada de la Silvana, fem unes gestions del projecte i sobre la promesa, per concloure un "tiro al pato".

Dinem i a desplantar tendes, l'excursió s'acaba. Ens acomiadem del animalets i cap a casa.