Truk 1 a Montserrat

El primer que vam fer les truc va ser perdre el tren, però això no va impedir que agaféssim el següent tren, el qual ens va portar fins a Monistrol de Montserrat. Allí vam esmorzar, quelcom molt esperat per algunes de les integrants de la unitat, i vam iniciar l'ascens fins al monestir.

De camí el cel es va anar omplint de núvols, i ens van donar la benvinguda unes quantes gotes de pluja. Després de meravellar-nos en veure l'alberg on passaríem la nit, vam dinar en la mateixa habitació, seguit d'una llarga sobretaula. En acabar, ens vam adonar que els núvols que tapaven el sol al matí s'havien convertit en una densa boira que no deixava veure gairebé res. Això no ens va parar d'anar a veure l'església i de preguntar per la cripta d'Anselm Albareda, que no vam poder anar a veure. Vam acabar la tarda amb una intensa activitat d'introspecció, la qual va acabar les energies de les trucaires. Per tant, vam sopar, bona nit i al llit.

L'endemà la boira encara no havia escampat i se li havia sumat la pluja. Per això, i sumant el fet que no volíem forçar les lesions d'algunes de nosaltres, vam anul·lar l'excursió que teníem planejada. Però vam poder descobrir tot el necessari per trobar la Sagrada Família, el nostre objectiu des de fa setmanes! Després d'una trepidant partida al "Tiro al Truc" vam iniciar el descens en dos grups: caminant o en cremallera. Arribats a Monistrol, vam dinar i vam aconseguir no perdre el tren, tot i que vam haver de córrer. Ja a Barcelona ens vam topar amb el nostre objectiu, LA SAGRADA FAMÍLIA! Qui ens havia de dir que havíem de pujar fins a Montserrat per trobar la Sagrada Família?