RiNGs a Sant Llorenç Savall

Aquest cap de setmana el RiNGs hem anat d’excursió, no gaire lluny de Barcelona, al Vallès Occidental, al poble de Sant Llorenç Savall.

El dissabte vam quedar a les 9:00 a l’estació de la Sagrera per agafar el Tren en direcció Terrassa, i vam baixar a la parada Sabadell Centre. Un cop fora de l’estació vam estar uns tres quarts d’hora esperant sota una andana, el bus que ens dugués al poble. Quan vam baixar ja plovia bastant així que ens vam posar les capelines i en 1 quart d’hora ja érem al poble. Vam anar cap al local de l’AEiG 7, el cau que ens havia deixat el seu local, i ens vam instal·lar.

El poble no era gaire gran i vam fer una activitat d’intercanvi. L’activitat consistia en intentar intercanviar un clip per alguna cosa de més valor. També vam fer una activitat de recopilar informació i curiosament, NINGÚ ERA DEL POBLE. Però vam aconseguir igualment la info que necessitàvem.

En un moment del dia que els Caps van fer RUC (Reunió Urgent de Caps) ens van fer fora del local (i res per fer) i ja ens veieu fent la volta per trobar un lloc per entrar.

Cap al vespre vam fer una activitat de reflexió, una introspecció per tenir clara la promesa. Després de sopar i abrigar-nos vam sortir cap a la plaça major del poble, on ens vam disposar a jugar a la sardina (si no sabeu com es juga no passa res, pregunteu a les vostres filles/s que segur que us ho explicaran.) però el joc es va veure interromput perquè dos paios que hi havia dins d’una oficina de la Caixa buida ens van començar a mirar fixament i vam decidir anar en sentit contrari fins a un parc.

A l’hora de preparar-se per anar dormir, va resultar que dos persones no portaven aïllant així que vam fer un llit conjunt amb tots els aïllants. Diumenge al matí ens vam anar despertant cap a les 9:30, i després d’esmorzar ens vam posar en marxa a fer motxilles i a netejar el local. Un cop acabada la neteja ens hem vam anar a un camp de futbol a jugar però quan vam tornar, els caps es van adonar que el tren de les 15:00 NO EXISTIA. Així que després de dinar ens vam posar a caminar durant 2h per camí de muntanya i finalment vam arribar a Castellà del Valles i vam agafar el bus de les 18:00. Vam baixar a Sabadell Nord i vam agafar el tren de tornada a casa.