LliDs a Vic

L’excursió dels Llops i Daines no va anar ben bé com estava planejada al principi. A causa de la previsió de pluja que hi havia pel cap de setmana, vam decidir canviar una mica els plans i anar a dormir a Vic amb els CiLls, on ens asseguràvem de tenir un bon lloc cobert per dormir i fer les activitats.

Dissabte al matí vam quedar a les 9:30h al cau, on ens vam quedar fent les primeres activitats i esperant que arribés tota la unitat. Un cop hi vam ser totes, vam anar cap a la Sagrera per agafar el tren fins a Vic.

Allà, un cop dinats, vam anar a donar una volta per la ciutat i ens vam quedar una estona jugant a la Plaça Major, on vam conèixer un policia que ens va fer de guia turístic i ens va explicar moltes coses. La resta de la tarda la vam dedicar al projecte, fent una pluja d’idees de la qual van sortir moltes coses interessants. Quan ja es va fer fosc, vam sopar amb els CiLls i després, joc de nit, bona nit i a dormir!

Diumenge al matí vam tornar a fer una petita excursioneta per la ciutat, vam poder entrar a la catedral, que ens va impressionar molt a totes, i vam fer una revisió de la unitat per reflexionar una mica sobre quina era la nostra situació i com es podia millorar. El dinar el vam fer en un parc amb unes atraccions molt xules, on ens vam quedar fent un joc de taula casolà fins que va arribar l’hora d’anar a agafar el tren de tornada cap a Barcelona.