LliDs a Sant Martí de Tous

El passat dissabte 12 de febrer, els llops i daines vam quedar al cau per anar a agafar els ferrocarrils cap a Igualada, on començaria la nostra aventura.

Allà vam parar a esmorzar i després vam agafar un bus que ens portaria fins a Sant Martí de Tous, on el cau del poble ens deixava el seu local per passar la nit.

Ens esperava un dia molt intens, així que després de dinar ja vam començar amb les primeres activitats, on vam poder jugar, aprendre nous usos del fulard i reflexionar sobre els premis i com aquests ens fan actuar d'una manera o d'una altra.

Tot i la mala previsió, el temps no ens va passar una mala jugada i vam poder disfrutar plenament del dia i les activitats.

Després de sopar no va faltar el joc de nit, que va concloure amb una discoteca improvisada….

El dia següent, després d’esmorzar i fer una excursió per la zona vam descobrir l’hàbitat dels llops, els primers animals de la selva que hem pogut conèixer gràcies al mapa que vam trobar!

Un cop dinats, vam fer la revisió del cap de setmana i vam agafar el bus de tornada cap a Barcelona on, cansats però contents vam posar fi a l’excursió.