top of page

Els Pioners i Caravel.les ens epxliquen el que han estat aquests campaments d'estiu per ells i elles

Aquí us deixem el que han sigut aquests campaments per alguns pioners i caravel.les. Ens veiem aviat!! ❤️


Per mi aquests campes han estat genials, ja que he pogut compartir temps amb tothom i amb mi mateixa. També m'ha agradat l'improvitzacio que hi hagut perque fa que tot sigui més espontani i divertit.


Per mi aquests campaments han sigut una mica caòtics amb tots els problemes que hem tingut, d'altra banda també han sigut la práctica de la primera activitat del curs (la que havíem de dir que significava per nosaltres ser pioners). Aquests campaments han sigut molt divertits, improvisats i únics.


Per mi els campas han sigut especials en molts sentits, he connectat amb molta gent i han sigut molt guais.


Aquests campaments m'han agradat molt i he après moltes coses noves, tambe he conegut gent nova i he aprofundit la relació amb alguns companys. M'he pogut conèixer més be internament i sincerar-me amb mi mateix. M'han encantat aquests campaments.


Aquests campaments per a mi han estat un refugi de tot, un descans de la vida de ciutat. Han estat l'oportunitat de descobrir persones que ja coneixia però amb qui mai havia aprofundit massa. Han estat pau.


Han sigut una escapada de la rutina que m'ha permès desconectar tant de la contaminació audiovisual, com de l'estrès de la ciutat, gàcies a que he sortit d'ella com de la gent que m'ha acompanyat, creant vincles que han tocat una corda que vibrarà en leternitat.


Per mi aquests campes han sigut com una bocanada de vitalitat i una desconnexió completa del que passava a Barcelona.


Per mí aquests campaments han estat uns dies super macos i plens d'emocions que han significat una gran unió amb tota la unitat.


Han sigut uns campaments molt bons. Llàstima que hi hagut bastants problemes. He pogut estar amb gent que no m'havia parlat mai i m'ha anat be per poder conèixer més a la unitat.


Va ser poc temps, però el temps que vaig estar-hi va estar super guai, obviament tot gràcies a la gent maca que hi ha a la unitat:)


Els pocs dies que vaig estar de campaments em vaig sentir com a casa. Sou una família per mi, va ser maquissim.


Aquest campaments han estat per mi 12 dies de felicitat, durant els quals he experimentat sentiments molt intensos que m'han recordat la necessitat i com d'imprescindible és tenir un espai així a la meva vida. Han estat 12 dies plens de color, d'amistat, de vincles i d'unitat.


Els campes per mi han estat un parèntesi suuper necessari després d'aquest any on tot ha anat tan ràpid. Poder marxar uns dies de casa, veure paisatges tant verds i canviar totalment de rutina era una cosa que crec que necessitàvem totes. A més, també ha estat l'oportunitat per connectar amb la unitat i recuperar tot el que ens ha faltat aquest curs.




Entradas destacadas
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
No hay tags aún.
Segueix-nos!
  • Facebook Basic Square
bottom of page