Els campaments d'estiu dels PiCs

Els Pioners i Caravel·les vam marxar de campaments d'estiu del 16 al 30 de juliol a Navarra.

Al principi vam patir una calor molt intensa que ens feia matinar molt per tal de caminar de Bera fins a un refugi i d'aquest a un càmping al poble d'Erratzu, on vam poder banyar-nos a la piscina i vàrem passar dues nits. Per culpa de l'onada de calor vam haver de canviar de plans amb la ruta i vam anar del càmping a Elizondo, on ens van cedir un casal de joves per pernoctar-hi dues nits. Allà vam fer una petita excursió al riu per tal de refrescar-nos una miqueta i també vam enganxar l'inici de les festes del poble, hi havia molta vida!

El dia 22 vam agafar un bus a Elizondo fins a Pamplona i allà vam anar fins al Càmping Ezcaba.

El 23 vam agafar un altre autobús fins a Aoiz, on també hi havia molta vida perquè just aquell dia també hi havia festes.

El 24 ja vam anar cap a Uli-Alto, una ecoaldea on vam fer diferents jornades de feina a les tardes i activitats d'introspecció durant tres dies. Vam collir patates, pelar pins, ens vam banyar a una fossa i convivíem amb els habitants d'aquesta petita aldea.

El dia 28 ja vam tornar cap a Aoiz i el 29 altre cop a Pamplona, al Camping Ezcaba, on vam fer el gran boom!

El dia 30 vam visitar una mica Pamplona abans d'agafar el tren fins a Saragossa. Un cop allà, també vam fer una visiteta per la ciutat per a fer temps per al pròxim tren que ja ens portava cap a casa.

Han estat uns campaments molt intensos i plens d'imprevistos, però ens hem sortit i totes hem tornat amb un somriure d'orella a orella!