El Refugi Caro

El passat 27 de Desembre vam marxar de campaments d'hivern amb els pioners. Uns campaments que començaven amb cares d'esgotament, ja que a les 5 del matí érem puntuals al cau per agafar un tren fins a Tortosa. Un cop allà, el bus de les 9:15 ens portava fins a Alfara de Carles, on començàvem la ruta. El primer dia era el més dur, amb un desnivell positiu de 800 metres positius i uns 16 km recorreguts. Vam dinar pel camí i a les 18:20 erem al refugi Caro (guardat). Allà vam fer l'activitat de les arrugues, vam sopar i vam fer el bona nit. El despertar del 28 va ser plaent, amb música i a les 9:30 del matí, ja que havíem d'esperar al Bagheera, que venia més tard, al refugi.

Des de les 12:15 fins a les 16:00 quasi no vam parar fins a arribar al refugi lliure de les Clotes. Una ruta amb un paisatge espectacular i amb un munt de fred! Allà vam dinar i vam realitzar un espai introspectiu de racons abans que se'ns fes fosc. Vam sopar sopa amb frankfurts i hamburgueses vegetarianes i vam dormir apretadets. Al dia següent, ens vam llevar a les 7:30 i vam esmorzar a un coll. Vam caminar fins a Alfara, un dia de molta baixada, però vam arribar sans a les 12:45. Allà ens vam traslladar amb un parell de cotxes i un taxi fins a Tortosa, degut a l'avís d'últim moment de l'autocar que no ens podia portar fins a Tortosa. Allà vam dina r i a les 17:00 vam agafar el tren per a ser a les 19:44 a Barcelona. Uns campaments de molt esforç físic i mental, però sobretot d'aprenentatge.