Agents Secrets i més!!!

El divendres 27 de desembre arrancava l’autobús amb els Llops i Daines dins, cap a Tortosa, concretament al poble del Raval de Jesús. Allà ens esperava una casa molt acollidora que semblava un poblet.

Un cop instal·lats i instal·lades, dinats i dinades, i descobertes totes les habitacions de la casa, que eren infinites, vam començar a preparar el projecte que farem aquest any, i això ho vam fer amb un joc de relleus i de paraules. Un cop acabat, per relaxar-nos una miqueta, amb les petxines i cargols de mar que havíem recollit a Sitges, vam fer un taller. I arribada la nit, aprofitant la foscor del terreny que envoltava la casa, vam jugar a la sardina. Preparats i preparades per anar a dormir, després d’un dia esgotador, vam escoltar la segona part de la historia de l’esquirol i la vaca.

Al dia següent vam fer un bon dia de petons i abraçades, i amb les forces que necessitàvem, vam començar l’excursió que ens va portar fins a un prat verd on vam dinar, jugar i descansar. I a la tornada, els llops i daines vam rebre la visita de l’agent secret de l’agencia A.K.A.S. que ens va visitar al primer cau per donar-nos una notícia: JA EREM, OFICIALMENT, AGENTS SECRETS DE L’AGÈNCIA!! Però per acabar de formar els equips, havíem de fer un escut per identificar-nos, i omplir els carnets d’agents. S’apropava el sopar, i amb el sopar, el GRAN BOOM!! I és que el penúltim dia per la nit, es van celebrar les cerimònies de casament que estaven preparades per alguns llops i daines. I com cada celebració, després de la cerimònia va venir la festa, on vam ballar fins anar a dormir. Però abans, per marxar a dormir, una de les caps va explicar el conte de la tortugueta.

Al dia següent ja marxàvem i quan ja tot estava recollit, vam fer l’última activitat, que consistia en escriure una carta a la persona o persones amb les que havies passat el millor moment del 2019.

I sent oficialment agents secrets, amb el projecte que començava a tenir forma, amb les nostres creacions amb petxines a la motxilla, i amb totes les trepitjades donades durant els Campaments de Nadal, ens acomiadàvem del 2019 i de Tortosa amb la tornada cap a Barcelona.