Ni el vent ni el fred frenen als Truc

El passat cap de setmana 23-24 de novembre, els truk vam fer la nostra segona excursió del curs.

A les 9 del matí ja estàvem totes a l'estació de Sants on vam agafar un tren que ens va portar fins a Reus. Allà, després de comprar crispetes i sense saber ben bé on havíem d'anar, vam agafar un bus que ens va portar fins a Cornudella de Montsant, el poble des d'on vam començar la ruta.

L'objectiu era arribar al poble del costat, Siurana, però després d'una estona seguint el camí suposadament correcte vam anar a parar a una carretera.

Entre el fort vent i el fet de no trobar el camí vam decidir demanar ajuda als pares de l'Aina, que estaven a Siurana. Ens van venir a buscar on érem i d'alguna manera vam aconseguir encabir-nos totes al cotxe, que ens va pujar fins al poble.

Allà ja vam anar a la casa on dormiríem aquella nit, on vam dinar i passar la tarda. Al vespre vam anar a visitar el poble on ni el fred ni el fort vent que encara bufava van evitar que ens féssim unes quantes fotos amb les vistes.

El dia següent va tocar recollir una mica tota la casa per després agafar ja el camí de tornada a Cornudella, aquest cop amb èxit, on vam dinar. De nou, allà vam agafar el bus i després el tren que ens va portar fins a Barcelona :)