la primera excursió dels Ràngers i Noies Guia

Els Rings estaven preparatxs per la primera excursió de l’any .Txan-Txan-Txan. Tot va començar el matí del dissabte ben d’hora ben d’hora ben d’hora. La cara de son dels infants va anar canviant en pocs minuts una vegada van pujar al bus de línia cap a Montagut; aquest es va convertir en una festa privada amb motor i quatre rodes. Al arribar vam caminar fins arribar al camí que portava de Mont agut fins a Sadernes. Vam poder veure arc medievals, cavalls i rius transparents, tot això acompanyat d’un color de tardor destintat per la proximitat del hivern.

Després d’una paradeta per dinar amb un concert privat, la foscor ens va caure a sobre tot i ser plena tarda i vam haver de posar-nos els frontals al cap. Abans d’arribar al refugi vam tenir la sort de veure salamandres que sortien a causa del plugim de la tarda.

Al arribar al refugi vàrem sopar i ens vam anar a dormir apretadets mentre els caps muntaven la tenda a fora.

A l’endemà vàrem tornar en temps rècord i per si no hi havia suficient cansament acumulat, el autocar de tornada també es va convertir en una festa privada.