Els llops i les daines no paren durant Setmana Santa

El Déu Rikitiki, els aliens que ens volien absorbir el cervell, l'escursió fins el refugi de Sant Romà de la Clusa i moltes coses més són les que ens esperaven als llops i a les daines de l’Albareda en el moment en que ens vam pujar en aquell bus tant petitó que ens portaria fins el nostre destí.

I és que abans d’arribar a la que seria la nostra casa durant 5 dies, vam parar-nos al poble de Viladà per arribar fins Castell de l’Areny caminant. Vam fer una petita excursió per preparar-nos pels campaments d’estiu i amb cançons, petites històries, una aturada a un prat verd per dinar i amb el descobriment de la pell d’una serp pel camí en el que anàvem, cansats i cansades vam arribar a la nostra estimada casa, la qual tenia un aspecte una miqueta estrany. I ÉS QUE UNS ALIENS ENS HAVIEN ENGANYAT I ENS HAVIEN PORTAT FINS ALLÀ PER EXPERIMENTAR AMB NOSALTRES!!

Un cop instal·lats i instal·lades, i recuperats i recuperades de l’excursió, vam fer uns jocs per desfogar-nos i divertir-nos. I així, ben ràpid, va arribar l’hora de sopar, acompanyat posteriorment d’un joc de nit, després l’activitat de bona nit i a dormir, perquè al dia següent ens esperaven moltes coses noves.

Al dia següent, pel matí vam aprendre algunes arts marcials per si en algun moment ens havíem de defensar d’aquells aliens. Les vam posar en pràctica i vam poder descobrir arts marcials que no sabíem que existien.

Just abans de dinar van arribar els RiNGs i els PiCs, que havien passat una nit fora, i els aliens van tornar per dóna’ls-hi la benvinguda. Ens van dir les 9 normes que havíem de seguir durant tots els campaments i ens van presentar al Déu Rikitiki. NO ENS AGRADAVEN GENS AQUESTS ALIENS! I això no quedaria així...

Durant el dia vam estar fent activitats per treballar alguns dels objectius de la unitat com l’autoestima. Vam cridar molt fort, per a que es pogués escoltar en tot el poble, dues parts del nostre cos que ens agradessin i, posteriorment, vam posar el cap dins d’una galleda d’aigua i vam dir el que ens agrada de nosaltres com a persones. I ens ho vam passar molt bé! Després del meravellós sopar que ens van preparar els intendents, vam anar a descansar perquè al dia següent ens esperava L’EXCURSIÓ!

I en un dia nou que naixia, ens escalfàvem les cames, agafàvem la motxilla i el dinar i ens endinsàvem per la muntanya que hi havia rere de la casa, juntament amb els castors i les llúdrigues, per arribar fins al refugi de Sant Romà de la Clusa. Res podia amb nosaltres. Escales de pedra que eren més altes que nosaltres, kilòmetres i kilòmetres de pujada, pedres que relliscaven i més coses eren les que ens vam trobar durant el camí. Però ara ja res ens frenava.

Desprès de dinar vam tornar a baixar, passant per unes runes precioses i amb unes vistes de somni.

Al dia següent vam tenir un dia intens de treball. I és que els llops i les daines vam estar fent el Consell de Roca, que és una forma de treball per a saber com està la unitat, per a fer reflexió amb nosaltres mateixos i mateixes i amb els nostres companys i companyes de unitat.

Però un cop acabat el Consell de Roca, ens esperava el sopar del gran Boom. Entrepà d’hamburguesa amb enciam, tomàquet i ceba ens donava la força per la revolució contra el aliens que teníem preparada per la nit. I és que desprès d’unes quantes activitats desafiades pels aliens vam poder derrotar-los i alliberar-nos a nosaltres mateixos i mateixes dels seus cruels experiments. I un cop fetes les paus amb els aliens... LA FESTA VA COMENÇAR!!

Però els campaments ja s’acabaven perquè al dia següent, desprès de dinar, va arribar l’hora de recollir, deixar la casa tal i com l’havíem trobat i acomiadar-nos dels nostres companys i companyes d’agrupament.