Els llops i les Daines reben la vistia d'en Kotick!

Dia 30. Llops i Daines vam marxar ben d'hora cap a Granollers. Quan vam arribar, després d'un divertit camí en metro i rodalies, vam haver de ser ràpids: deixar les motxilles a l'escola on dormíem, posar-nos les motxilles d'atac i anar de pressa a la parada de bus. QUASI SE'NS ESCAPA EL BUS QUE MARXAVA CAP A LA GARRIGA!!!

Un cop allà, vam esperar a una de les nostres daines, que s'unia a nosaltres després d'haver jugat un partit de bàsquet. I quan ja hi érem totes, vam començar l'excursió.

Vam pujar el Turó de Santa Margalida, una ruta de 6,5Km i 400 metres de desnivell que, els llops i les daines, vam pujar amb un tres i no res!

Vam dinar al cim del turó, vam descansar i jugar una estona allà adalt, per estar preparats i preparades per desfer el camí per tornar a La Garriga.

QUan vam arribar, vam agafar el mateix bus (amb el mateix simpàtic conductor) que havíem agafat a l'anada, i vam tornar a Granollers.

Un cop a l'escola, vam berenar, vam fer mitja horeta de jocs de distensió i ens vam posar mans a l'obra. Havia arribat el moment de trobar un tema que ens interesses a tots i totes per treballara Setmana Santa. Mitjançant un parell de dinàmiques vam fer una llista de coses que als llops i a les daines els hi sembles interessants i, després, vam anar debatent quines donaven més joc i quines semblaven més atractives al grup. Amb una dinàmica final, es va evidenciar que el que motivava més als nens i a les nenes per treballara Setmana Santa: LES ARTS MARCIALS!

Quan ja teníem decidit que faríem, ens vam adonar que se'ns havia fet una mica tard. Vam sopar i després tots vam buscar un joc que a tots i totes ens fes il·lusió jugar: la Sardina. Després de jugar-hi, cansats i cansades i contents i contentes, ens vam rentar les dents, ens vam posar pijames i els caps i les quel·les ens van llegir dues minihistòries del llibre "COntes de bona nit per a nenes rebels", acabnt el dia amb un bona nit relaxant i bonic.

Al dia següent, els caps i les quel·les ens van despertar amb música per donar-nos força i motivació per encarar el dia que ens esperava. Allà cap a les 9 a.m vam fer el súper bon dia i vam esmorzar per agafar forçes. Després d'esmorzar, estàvem jugant en el temps lliure quan, de sobte, ina de nosaltres va trobar una carta d'en Kotick, la foca blanca del "Llibre de la Selva". A més, ens havia preparat una gimcana per veure si érem capaços de sobreviure a la selva amb proves d'art, d'ingeni, d'aptituds esportives i d'introspecció. Un cop acabada la gimcana, vam recollir i netejar l'espai on havíem dormit i jugat, i vam dinar. Després de dinar, vam tornar a l'estació i, amb una barreja d'emocions, cansament i rialles, vam tornar cap a Barcelona. "Sort que queda poquíssim per campaments de Setmana Santa!" comentàvem alguns mentre ens acomiadàvem.