Les aventures dels Llops i les Daines al Nadal

El 27 de Desembre els llops i les daines vam començar l'aventura. I és que a Cornellana ens esperava un món de sorpreses.

Quan vam arribar, després d'un camí ple de corbes amb l'autocar per la carretera, vam anar a les habitacions i ens vam instal·lar i preparar per totes les activitats que ens esperaven durant el dia.

La primera activitat que vam fer va ser una activitat en la que havíem de decidir com voliem que seguís la història que estàvem llegint, escollint nosaltres la continuació entre dues opcions, una activitat per treballar el respecte que ens va agradar moltissim. A l'acabar vam fer un debat molt interessant. Peró encara ens esperava LA SORPRESA, i és que vam rebre la visita del Baloo i ens va presentar els seus amics, en Kotick, la Raksha, en Hathi i en Sambhur, que ens acompanyaran aquest any.

Després d'un joc de nit de lo més entretingut, vam anar a dormir per reservar forces pel dia següent, ja que ens esperava el cim del "Monte del Destino".

Al dia següent els caps i les quel·les ens van despertar amb música per donar-nos força i motivació per encara el dia que ens esperava.

Allà cap a les 10:00 a.m. sortim de la casa de colònies per endinsar-nos en un viatge màgic cap al "Monte del Destino", ergo la muntanya que està just darrera del poble. Els infants surten de la casa amb els estómacs plens disposats a coronar el cim. Fa una caloreta impròpia de l'hivern. Tampoc hi ha cap núvol a l'horitzó. Començem l'aventura a través d'un camí planet amb un lleuger desnivell. Travessem els dominis dels gats del poble i divereses casetes per arribar a l'inici de la pujada. És un camí estret, amb moltes pedres. Pujem per una tartera cap a l'infinit, poc a poc, pas a pas anem pujant la muntanya mentre veiem unes vistes increíbles del poble. El camí es fa tediós i cansat, però valdrà la pena. Sembla que no s'acabi mai aquesta pujada! Després de suar bastant, i haver gastat 3/4 de la cantimplora, ens aturem a un punt estratègic de la ruta per fer una activitat. Els infants es reuneixen per sisenes i realitzen unes fites amb elements de la natura per deixar constància que hem passat per allà i per recordar a tot viatger per on ha de seguir el camí. Ens ho vam passar millor a la baixada fent snowboard per les pedres on l'element clau va ser l'equilibri. Ajudant-nos els uns als altres vam fer la baixada. Tot el que havíem pujat en 1h i 30 minuts, ho vam baixar en 20 minuts. Tot anava segons el previst. Quan vam arribar a la casa ens esperava un dinar exquisit.

A la tarda vam fer més activitats i jocs. I després va començar el GRAN BOOM, preparat pels nois i noies de Truk 2. Vam fer un joc de nit suuuper divertit, on vam conèixer altres cultures.

Al dia següent, després de dinar ja marxàvem, però abans vam deixar tot tal i com ho havíem trobat. Vam netejar tota la casa juntament amb els Castors i les Llúdrigues.