La primera excursió dels Llops i Daines

El passat 11-12 de Novembre, els llops i daines vam fer la nostra primera excursió. Teníem moltes ganes ja que era el primer cop que coincidíem tota la unitat junta.

Vam quedar dissabte matí al cau a les 9:00 per agafar un bus que ens portaria fins al poble d’Anglès. Un cop allà vam esmorzar i els llops i daines van començar el seu propi joc de rol durant el temps lliure que van tenir. Després d’algunes activitats vam entrar al cau i al acabar d’instal·lar-nos vàrem dinar. Amb la panxa ben plena començà la primera activitat llarga, aquesta anava enfocada a que els nois i noies s’enfrontessin a situacions que els podien causar algun tipus de temor.

Cap a les 21 vam sopar i preparar-nos per fer un joc de nit d’estratègia i formigues. Al dia següent ens vam llevar ben d’hora i començàrem l’excursió, massa curta per alguns i llarga per d’altres, però que ens va agradar a tots. Vam dinar a mig camí a dalt d’un turonet. No quedava gaire per agafar el bus de tornada, així que vam tornar al cau per endreçar-ho tot i preparar les motxilles. Quan ja ho vam tenir tot ens vam dirigir cap a l’estació de busos i tot i algun contratemps que ens va fer arribar una mica tard a casa, a les 20:30 ja érem a Barcelona.

Tot i ser la primera excursió, gràcies a tota la unitat vam deixar el llistó molt alt per la següent!